mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Change of plans

Publicerad 2013-01-31 04:48:50 i Resan,

Vi har ändrat oss , pga att hela langkawi är fullbokat.. så eftersom det inte direkt finns några andra strändstäder på västkusten stannar vi här på lyxhotellet tills flyget hem går ;) Känns bra faktiskt , vi har inte hunnit se så mycket av KL än och nu kan vi ta det riktigt lungt plus shoppa och sola och träna hur mycket vi vill :)

Idag har vi vill därför en väldigt flexibel agenda, minst sagt haha. Skype står på min , kul!!

Kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela