mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Slutet

Publicerad 2013-02-18 08:27:31 i Resan,

Ja nu får man väl ta och säga slutet gott allting gott? Sitter just nu i köket här hemma och tittar ut över snön.. Funderar på att baka semlor dagen till ära! Vore inte det gott? Det känns fortfarande lite skumt att vara hemma men det mesta avhjälptes rätt snabbt igår på jobbet (hoppade in några timmar), kul! Ser fram emot att träffa alla mina fina vänner! :)

Den här resan har varit sjukt kul, helt galen och toppenbra! :D Vi har träffat så många fina människor och gjort så mycket kul, plus lärt oss av de tråkiga upplevelserna.. Den får mig att längta efter nästa långresa. Det blir nog inte än på ett tag, men drömma går ju alltid ;) Nu vill jag köpa ett stort fotoalbum och framkalla alla härliga bilder! Ska faktiskt försöka göra ett riktigt fint ett, med saker som jag samlat på mig under resan.

Så nu kommer jag inte skriva här på ett tag, låter bloggen vara kvar så man kan kika in på den så får vi hoppas på att den kommer till användning igen! :) Tack till er som följt med oss på vårt äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela