mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Träna

Publicerad 2013-02-06 05:08:00 i Resan,

Vädret är fortsatt uselt tyvärr..  så nu ska vi köra ett långpass på gymmet istället!  :) Vet inte vad vi ska hitta på resten av dagen men kanske åka och lämna in tvätten eller kolla på en bra film. Igår var vi på times square igen och där hittade vi ett ställe som tar betalt per kilo, äntligen!! Vill gärna åka upp i utkikstornen men väntar på bättre väder + sikt..
 
Tänk er att vi snart kommer hem, sjukt vad tiden går fort nu på slutet tycker jag. Snart är vi hemma i kalla Sverige igen.. ;P 
 
Kram 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-06 09:20:06

Äntligen! Hihi ;)

Svar: Ska bli sjukt kul att träffas igen! :)
None None

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-06 17:16:36

Ja vad synd det är om er, kallt ska det bli...meeen ni har ju sluppit fyra månader i alla fall med termosar,lovikavantar och långkalsonger. Ska väl bli mysigt att äntligen få laga lite mat och tända lite värmeljus igen??Tillsammans med ett o annat arbetspass "back to reality"/ Mammsen

Svar: Haha.. sant! Dessutom var det soligt idag vid poolen ;) jo den delen blir mysig. Kanske ett och annat brunbröd?? Haha jo back to work, känns bra ändå. Snart ses vi igen kram!
None None

Postat av: Moa

Publicerad 2013-02-06 21:45:22

Det blir jättemysigt att hänga igen!
Kram

Svar: Jaa verkligen, förbered teet ;) Puss
None None

Postat av: Moa

Publicerad 2013-02-07 14:46:37

Chai och scones sa vi va??

Svar: Taget!! :) mysdag
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela