mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Molnigt

Publicerad 2013-02-04 03:51:00 i Resan,

Igår låg vi vi poolen hela förmiddagen och hade det gott, sedan kom det massor av moln och till sist regn.. tråkigt men helt ok för en eftermiddag bara. Dock ser vi på vädersajter att det dåliga vädret verkar vara här för att stanna :( hoppas det ändrar sig!

Idag ska vi göra det bästa utav saken och hänga inomhus på ett shopping centrum hehe. Det kommer vi nog inte vara ensamma om :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela