mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Lyckad dag! :)

Publicerad 2013-02-04 13:08:00 i Resan,

Shoppingcentrumet var eenormt! Tänk er tio våningar, plus "källarplan " gånger tre! Det var indelat i east, centre och west så stort var det. Vi klarade av 3 våningar under några timmar.. och mycket shopping senare ;) Lätt ett ställe vi ska åka tillbaka till!
 
Lunchen åt vi på en foodcourt och vi fick söta wookskålar!
 
Till fika åt vi supersöta och mumsiga mini cupcakes!  Fina va? :)
 
 
Muuums 
 
Dagens fångst haha 
 
Tror nöjd i sina nya jeans
 
Nyss åt vi middag efter ett skönt pass på gymmet, kan ju säga att efter 3,5 månader utan gym är det väldigt nice med tillgång till ett! 
 
Kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela