mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

KL tower

Publicerad 2013-02-13 08:37:04 i Resan,

Idag var vi uppe i KL tower och spanade ut över staden :) Häftigt! Vi kunde även se vårt hotell hihi.
Det enda tråkiga var vädret, som vanligt..
Tornet! 
 
Utsiken :)
 
 
Den orangea byggnaden i mitten är vårt hotell! 
 
Times Square
 
Petronas Tower!
 
Efter vårt svindlande äventyr gick vi en promenader till Masjid Jamek området och åt supergod indisk lunch!  :D
 
Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske träna lite?  Måste i alla fall kolla upp bästa sättet att ta sig till flygplatsen, vi åker ju i övermorgon redan!!
 
 
kramar 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-13 19:19:45

Time flies.....kanske hade ni velat adda ett par månader eller?
Äsch, nu kommer ni ju lagom hem till den tredje delfinalen i mello!!!
Och chans till pulkaåkning still remains.Välkomna hem!!

Svar: Haha det är nog lagom att åka hem nu.Sant :) jag antar att det är samma gamla vanliga gäng?
Tack! Hoppas att paradrätt och brunbröd väntar ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela