mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Inte som vi tänkt

Publicerad 2013-02-14 01:44:00 i Resan,

 Idag hade vi tänkt åka upp i Petronas Tower men ingen av oss kommer ur sängen på ett tag.. Indisk till både lunch och middag har fått våra magar att säga ifrån :/ Jag mår bättre än Tror så hoppas hans magont också släpper snart. Vi tar nog en pooldag i sånna fall.
 
Imorgon ska vi ju börja resa hemåt, dags att packa med andra ord!!
 
Oj just det, glad alla hjärtans dag! :)

Kommentarer

Postat av: Snna

Publicerad 2013-02-14 02:43:34

Åh krya! <3

Svar: Tack! <3 jag mår helt ok men Thor är fortfarande dålig.. typiskt!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela