mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Hålla ut

Publicerad 2013-02-15 04:26:49 i Resan,

VI åkte till en mottagning bara för att åka därifrån igen, malariatest tar tydligen minst 2 dagar att bli klara och då är vi ju hemma igen. Fick rådet att ta värktabletter och svettas ur feber.. Hm som om vi inte visste det? Aja det är nog bara en envis förkyldning men det hade kännts skönt att vara helt säker. Blir en låång resa hem kan vi konstatera, och inte bara med tanke på att vi ska vara på resande fot i 24 h samt byta plan 2 ggr.. hejåhå önska oss lycka till! Nu ska vi (thor) vila i väntan på att klockan blir fem.. kraam!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-15 07:45:33

Lycka till! Det är nog bara en envis förkylning med flunsasymtom.Vi håller tummarna för att allt går bra. Ester hälsar också!Många lycka-till-vi-tänker-på-er-kramar

Svar: Tackar! :) manga kramar tillbaka! Ses snart!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela