mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Fredag

Publicerad 2013-02-08 14:00:46 i Resan,

Idag har vi tagit det lungt som vanligt hehe. Åkte och hämtade tvätten imorse och passade på att gå till vårt favoritställe gissa tre gånger ;)
 
 Muffins!! 
 
Just det, de har en nöjespark i shoppingcentrumet också..
 
 
 
Gårdagens frozen margarita :) tyvärr såg den godare ut än vad den var..
 
 
 
 
Nyss åt vi buffemiddagen här på hotellet det var mycket  gott. Det bästa var efterrätterna; glass, kakor, bakelse, frukt och en choklad fontän!! :) himmlen?!
 
 
Nu blir det fredagsmys med en film! Hoppas ni får en bra kväll! Kram 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-08 18:27:43

Vilket fint mustaschlinne!!!Margeritan på carlsbergsunderlägg såg väl mer tveksamt ut. Röd??Fina muffins-måhända har du själv antagit muffinsproportioner efter flertalet besök på det stället..ha,ha.Pappa o jag har precis styrketränat fredagen till ära..så nu är vi starka.Fredagskram Mammsen

Svar: Tack vill du ha ett? ;) Jo den var sådär, alldeles för sötsliskig.. haha nejdå det är ju minimuffins! och vi tränar varje dag för att undvika muffinsform haha. Åhå skönt hoppas ni hade en bra kväll! Kram
None None

Postat av: Jan o Johan

Publicerad 2013-02-08 21:20:26

Hej på er!
Vilka gourmander ni verkar vara. Alla bilder gör att ens eget fredagsmys här framför TV:n framstår som fattigmanskost. Kollat in era bilder från Barriärrevet och blivit avis när jag läst om alla fiskar och sköldpaddor ni sett, lyckostar! Ha det nu så gott sista veckan på er resa och välkomna hem till ett fortsatt vintrigt Sverige. Kram Jan och Johan

Svar: Hej! :)Haha det har vi svårt att tro. Men jo vi äter gott och har det bra! Ja barriärrevet var fantastiskt!! Och utan tvekan var sköldpaddan det bästa.. :) Tack det ska vi! Ser mindre fram emot vinterkylan men det ska nog gå bra. Ha det fint, kramar från oss
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela