mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Chilldag

Publicerad 2013-02-09 15:23:00 i Resan,

Härligt nog blev det en dag vid poolen idag! :) Vi, främst Thor haha, börjar få igång brännan! Hoppas den håller någon vecka efter vi kommit hem i alla fall.. Lite kul förresten, 70% av alla vid poolen idag var svenskar. Är det några kvar i Sverige..? 
 
Just nu ska vi mumsa på lite lördagsgodis i vår vägglöss-fria säng! Hörde från Veerle och Milo att de tyvärr råkat ut för sånt i Singapore :/ Det enda "problemet" vi har här är att städarna knackar på dörren varje dag och frågar om de har städat OK. Jovisst säger vi ;)

Hm nu börjar filmen, hörs mer en annan gång! :)

 (Jusste Gott nytt kinesiskt nyår!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela