mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Bokrea

Publicerad 2013-02-01 10:27:21 i Resan,

Idag snubblade vi in på en bokrea i komplexet bredvid :) kom ut därifrån med en del böcker, nice att ha något att läsa vid poolen! På tal om poolen där har vi hängt hela eftermiddagen. Gillart!

I kväll tänker vi spana in baren här på hotellet :) Den ser väldigt fin ut i alla fall. Imorgon är det en stor marknad som vi vill åka till det lär bli kaosigt men kul! Kollektivtrafiken här är väldigt billig men aningen rörig.. Juste imorgon ska vi försöka hitta en sladd som gör att jag kan ladda upp bilder här, hoppas det går vägen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela