mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

Bilder

Publicerad 2013-02-02 09:11:00 i Resan,

Sådär nu kommer lite bilder!  Först från Singapore sedan från KL :)
 
 
Singapore!
 
 
Thor vid Merlion statyn :)
 
 
 
Singapore sling på Raffles! 
 
 
Oklart tryck haha 
 
 
Vår studio :D

 
Frukost buffé muums 
 
 
Poolen, härligt va?
 
 
Pool utsikt 
 
 
Lyxade med god roomservice 
 
 
Utsikten från rummet inte dåligt 
 
 
 
 
 
 
Här var vi och kikade runt idag, mycket kul! Blev lite shopping här också haha. Sjukt mycket grejer att titta på, och förundras över.. Hann med både gatustånd samt shoppingcentrum! Och god billig lunch på en Food court:) nu ska vi ta ett dopp i poolen!! 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-02 15:19:35

Häftigt :D

Svar: Aa vi har det rätt niiice: )
None None

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-02 17:06:24

Försökte lägga in ett par kommentarer igår men blev refuserad... konstigt, tyckte att jag va snäll??Finfina bilder Kramar

Svar: Haha jag ser alla, oklart vad som hände..
None None

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-02 17:19:01

Gör ett nytt försök när det verkar fungera.Hoppas marknaden var ett snäpp vassare än Vaksala Torgs och att barhänget var överlägset BJ:s.Igår var pappsen "vakt" på Melles klassfest-kändes bra jag var nog inget vidare sällis med feberflunsa och två timmars specialtandläkar-sejour i kroppen...Ester planerar HulaHula party och Linen är skapligt taggad inför Red Hot spelning i Kapstaden på tisdag.Idag var Morfar här med ett gäng MumsMums-vi planerar för 80-års kalas 2/3..zzzzzzKraaaaaam

Svar: Jodå Marknaden var aningen hetare men baren var vi ensamma i haha. Hoppas du kryar på dig snart! Kan tänka mig att tandis inte hjälpte :/ haha det låter kul! Får han gå på den på arbetstid? ;) jag vill också! Härligt att ni hjälper den äldre generationen.. :) kramar!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela