mittlivsombackpacker.blogg.se

Nu är det dags! I fyra månader ska vi ut och se världen! Vi både börjar och slutar i Asien. Därimellan kommer vi upptäcka Nya Zealand och Australien. Följ med!

5 dagar kvar..

Publicerad 2013-02-10 11:58:59 i Resan,

Dagen inleddes med en god frukost! 
 
 
Sedan blev det lite poolhäng plus läsande :) När molnen och barnfamiljerna invarderade drog vi oss undan och åt lunch..  Provade ett nytt ställe i shoppingcentrumet här bredvid, gott! Det finns tyvärr inte så mycket kul att äta i närheten av hotellet.. Så vi löser det på lite olika sätt, ibland lagar vi eget men oftast äter vi någon annanstans när vi är ute och far ;)
 
Nu: middag! Hungriga efter träningen vi nyss körde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej och välkommen till min reseblogg! Jag heter Rakel och här kommer jag skriva allt som jag och Thor hittar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela